Aktivity, úkoly

Aktivity šetří čas

Aktivity Astra CRM slouží pro:

  • Evidenci a plánování komunikace - schůzky, telefony, poznámky
  • Správu úkolů
  • Zobrazení kalendáře
  • Zadávání práce vedoucím, report splnění
  • Automatické úkolování na základě agend systému (tzv. workflow aktivity), např. vyřizování objednávky

Aktivity v CRM Astra jsou vysoce optimalizované na snadnost a univerzálnost použití.

Jako klíčovou část Astra CRM aktivity neustále ladíme, aby fungovaly jako dobře namazaný stroj. Umí to ho stále víc, ale jsou stále jednodušší na použití. Vždy byly dobré, ve verze 2019 jsou více než to .. posuďte sami :-)

Detaily:

  • Jednotný úkolník - vše k vyřízení v jednotném prioritizovaném seznamu
  • Vše v kalendáři. Díky synchronizaci i v mobilním telefonu.
  • Obchodní workflow, vybízející k určení výsledku / dalšího kroku
  • Možnost "chat" komunikace mezi zadavatelem a řešitelem
  • Možnost více uživatelů, kalendářových zdrojů
  • Možnost upomínek, odkládání
  • Možnost pozvánky na schůzku mailem
  • Možnost soukromých aktivit
  • Opakované aktivity
  • Přirozené provázání na agendy v systému - tyto mají své přehledy aktivit